ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

27 Haziran 2011 Pazartesi

İLK OĞUL

25-26 Haziran arılarımın yanındayım.Bu hafta sonu hava güzel, geçen hafta sonları gibi yağmur sıkıntım yok.
Bu sene oğul çıkmasın diye ne kadar uğraşsamda boş, arılar karar verince benim kararım bir işe yaramıyor. Ana değiştirmeye niyetli 2009 analı kovanlarımdan birisi oğul verdi. 2009 Anasının kanadı kesik oplduğundan eski ana kovanda kalıp, yenisini gelin gönderdi. Acemi işte o da kalkıp ağacın en tepesine kondu. Biraz zorlansamda oğulu alıp kovana kodum. Oğul çıkan kovan kontrolünde; baktım çıkmaya hazır meme var, o zaman yine oğul tehlikesi var demektir, hemen 2009 ananın kafası kopartıldı.
Arıların yakınında bir ağaçta kartal ve serçeler beraber yaşıyor. Ağacın yanından geçerken bir gürültüyle bu vatandaş önüme indi. Alıp ağacın altına koydum, fakat vatandaş gezmeye inmiş, ortalıkta dolaşıyor.
Bu arada vatandaş uçmayı bilmiyor. Yav sabret önce uçmayı öğren sonra inersin, başına birşey gelecek. Yoldan geçen birileri gördü ellerine alıp sevmeye başladılar. Yanlarına gidp bıraktırdım, annesi var onu besliyor diye. Ben olmasam belki alıp götürecekler.

Her canlının yavrusu güzel olur diye boşuna dememişler, ne kadar sevimli kereta değilmi:))
İnşaallah başına birşey gelmeden uçmayı öğrenir.

Hiç yorum yok: