ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

5 Haziran 2011 Pazar

Gebze' deyim.

29.05.2011 pazar günü geceden yola çıkıp sabah 09,00 da Gebzedeydim, telefon ettim bakanım İstanbuldaymış ve en erken bir saatte gelirmiş. Bende bir yerde çorba içip arabada onu beklerken hafif kestirmişim. Hemen resimlemiş, iyi ki bakanımla beraber askerlik yapmamışız, askerde olsaydık cazayı yemiştik:))
Beraber arılığa gittik ve sağolsun Seyithan hacının çayının tadına bakmak nasip oldu. Sabah sabah iyi de geldi hani. Sonra işe başladık, bir ara ben namaz kılayım dedi, Ali bey öğlen oldumu falan dedi ama üzerinde durmadım.
Bir iki taneden sonra baktım bu iş böyle bitmez, aletler kovan üzerinde duruyor.
Bende asistanlığa başladım, hepsi elimde sıra hangisindeyse emre hazır bekliyorum.

Çıta kontrol ediliyor,
Ana yakalanıp,
Kanadı kesilip, ojesi sürülüyor, besleyicileri ile beraber kafesleniyor. Biraz sonra hacı geldi, saate yanlış bakmış ezan okunmadan namaz kılıp gelmiş:)) Aslında iyi pazarlık yaptığımı düşünürdüm, ama oyle değilmiş, istediğim sayıyı alamadan oradan ayrılmak zorunda kaldım.

Hiç yorum yok: