ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

22 Haziran 2011 Çarşamba

Arılarım 08.06.2011 tarihinden bu yana Afyonkarahisarda.
Baharın geç gelmesi Afyonkarahisara gidişimizi geciktirdi. Fakat hem polen ve hem de bal akımı gayet güzel. Şu an geçen yıl bıraktığım yerdeler, ancak temmuz ayı içinde ayçiçeği bölgesine taşınacaklar.

Bu seneki arı otlarım açmış bile, ama içinde çok fazla yabani hardal var. Yakınlarda arı olmamasına rağmen epeyce arı gördüm. En yakın arı yerleşimi 2,5-3 km uzakta, keratalar bulmuşlar arı otlarımı götürüyorlar.:))
18,19 haziranı içeren hafta sonu gelişmeler iyiydi, epeyce petek takviyesi yaptım. 2009 analarından iki tanesinin kafasını koparmışlar. Bekleseler ben değiştirecektim, hemde karniyol anayla, sabırsızlar işte. Neyse ki yedek anam var (ama karniyol değil)25,26 haziran hafta sonu onlardan verilecek. Her iki kovanda kuvvetliydi, ikiye bölüp öyle analandırmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok: