ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

30 Mart 2009 Pazartesi

HAFTASONU ZİYARETİ

Cumartesi günü arılığı ziyaret ettim.Kontrollerimi tamamlayıp şurup verdim. Dışarıdan süper polen geliyor, arıların keyfine diyecek yok, yavru uçurduklarını görünce hemen foroğrafladım. Hava sıcaklığı 20 dereceye yakındı, bundan sonra çalışma zamanı.



Arı bakımından sonra aşılanması gereken kiraz ağaçlarım vardı onları halletim. Bir defa aşı yapılışını görmüştüm, toprak TV sağolsun sayesinde aşı yapmayı da öğrendik.


Pazar günü oy kullanma işini bitirdikten sonra, tarlayla ilgilenme sırası geldi. Zeytin fidanlarının yapraktan gübrelenmesi işni hallettim.Daha sonra resimde görülen hayıtlar temizlendi.
Temizlik sonrası görüntü bu, daha temizlenecek çok yer var. Sonraki haftalarda yabani üzüm bağları temizlenip ilaçla kurutulacak.



Bunlarda arı otlarım, 10-15 güne kadar çiçek açacaklarını düşünüyorum.3000 metrekare arı otu ektim, arı kovanlarının 10 metre önünde hizmet bizden bal onlardan.

Hiç yorum yok: