ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

24 Mart 2009 Salı

21.03.2009 Cumartesi arılarımın yanındaydım.

Cumartesi günü invert şurubumu alıp soluğu arıların yanında aldım.















Hava resimde de görüldüğü gibi tam ısınamadı, İzmir'de olmamıza rağmen dağlarda kar var.















Arılarımın durumu fena değil, bu kuvvetli kovanlardan birisi.Bunun gibi birkaç tane kovanım var, keşke hepsi böyle olsaydı.















Kovanlarımın büyük çoğunluğu böyle, orta karar yani.















Bir hafta önce kesilmiş olabileceğini düşündüğüm ana arının yumurtalarını gördüm, sevinçliyim. Bunun gibi zayıf sınıfında iki tane kovanım var, bunlara diğer kovanlardan kapalı yavru takviyesi yaparak dengelemeye çalışacağım ama bir süre sonra.















Kayınbiraderim Trabzon'dan ziyarete gelmişti. Hem gezi olsun, hemde bana yardım etsin diye oda benimle geldi. Yedek maske almayı unuttuğum için arıların yanına fazla yaklaşamadı, mangal işini üstlendi.















Yorgunluğun üstüne nar gibi kızarmış sucuk iyi geldi.

1 yorum:

Hüseyin Basri ÇALIŞKAN dedi ki...

selamlar Hasan bey affınıza sığınarak soru sormak isterim zayıf kovanlarınızı neden başka kovanlardan alacağınız pupalı çerçeve ile takviye etmeyi düşünüyorsunuz?