ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

23 Mart 2009 Pazartesi

Ben İzmir Kemalpaşa da amatörce arıcılık yapıyorum. Aralık ayında kek hazırlayıp vermiştim.15.03.2009 tarihinde ilk kontrolümü yaptığımda keklerin benim verdiğim gibi durduğunu gördüm.Bereket kovanlarda yeteri kadar bal vardı.On kovan arım var bir tanesinde hiç yumurta yoktu anasını kesmişler, yada ben göremedim.Ona başka kovandan günlük yumurtalı bir çerçeve takviyesi yaptım. Diğer kovanların keyfi gayet yerindeydi, şurup verip kapattım.Umarım bu sezon bütün arıcılarla birlikte benim için de verimli geçer.


Benim arılığın genel görünümü, asırlık iki ve daha genç üç olmak üzere 5 adet çam ağacının altında konumlanmış durumda.


Arılara verdiğim keklerin durumu, çok azı çekilmiş, öylece duruyor, bende dokunmayacağım, bıraktım orada dursun.




Hiç yorum yok: