ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

20 Haziran 2013 Perşembe

Ana Arı Üretim Sertifikamı Aldım

Nisan ayında Giresun Arıcılar Birliğinin düzenlediği Ana Arı Üretim Kursuna katılmış, kurs sonunda sınava katılıp İzmire dönmüştüm.

Kurs sonunda Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından adıma düzenlenen sertifika elime ulaştı. Artık ben de ana arı üreticisi olmaya hak kazandım. Tabi ki ana arıyı sertifikanın üretmediğinin farkındayım. Bu yılı ana arı üretimi denemeleriyle geçirmeyi ve seneye nasip olursa bir ucundan bu işin içine girmeyi planlıyorum. 

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hasan Bey Ana arı üretim Sertifikanız hayırlı olsun,selamlar.

Hasan ALPEREN dedi ki...

Mehmet bey teşekkür ederim.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Hasan hocam hayırlı olsun. Siz nisanda kursa katıldınız 3 ay sürmeden belkegi aldınız biz bir sene bekledik belgelerimizi...

Sağlıcakla kal.

Hasan ALPEREN dedi ki...

Sayın bakanım, teşekkür ederim. Belgenin elimize geçme zamanı çok önemli değil ama insan hak kazanınca da bir an önce eline geçsin istiyor.

Seyit ESER dedi ki...

Hasan hocam hayırlı olsun inşaallah. Ben de ana arı yetiştirme kursuna katılmak istiyorum fakat Konya'da düzenlenmiyor. Siz nasıl araştırma yapmıştınız, bu yıl düzenlenecek olan varsa ben de katılabileyim. İşlerinizde kolaylıklar dilerim. Konya'dan selamlar.

Hasan ALPEREN dedi ki...

Seyit hocam teşekkür ederim.
bazı birlikler bu konuda duyarsız. Ben İzmirde 2 yıl uğraştım ama başkanı ikna edemedim. Bu kursu internetten araştırarak buldum, başka şans da zaten yok. Aralık ayından itibaren araştırmaya başlarsan yakalayabilirsin diye düşünüyorum.