ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

14 Eylül 2011 Çarşamba

Yorum Yazabiliyorum

Bir süredir benim paylaşımlarıma yapılan yorumlara cevap yazamıyordum. Sağolsun arkadaşlar tavsiyelerde bulundular ama işe yaramadı, ayarları değiştirsemde problem çözülmedi. 12,09,2011 tarihinde Ali Türk bey MSN den durumu sordu, devam ettiğini öğrenince kullanıcı adını ve şifreyi istedi. Mesai sonrası istirahatini (ne kadar istirahat ediyor o da belli değil ya..) heba edip problemimi çözmüş ve gece bana haber verdi. Blogda birkaç güzel değişiklik ve ekleme de yapmış sağolsun. Sayın bakanım iyi ki varsın, ne zaman başımız sıkışsa, bilgiye ihtiyacımız olsa, kendi işini bırakıp yardıma koşuyorsun.
Allah senden razı olsun, çok teşekkür ederim.

1 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Hasan bey aslında ben internet ve ayarlar konusunda başkalarına göre çok geri birisiyim. Kendi sayfamla seninkini yan yana açıp, ayarları tıkladım, benim ayarlarıda tıkladım, sayfada ne varsa aynılarını yapıp , birde face paylaşımını etkin hala getirip kapattım.

Bizim dinlenmemiz akşamları arkadaşlarımla msn sohbetinde oluyor, günün yorgunlugunu yapılan bilgi paylaşımı ve espiriler alıp götürüyor. Çok sıkı bir ekip var ve bu ekip genelde her akşam mutlaka bir kaç eksikle toplanır dağılırız.

Kendimizi heba filan ettiğimiz yok, hoş ve sağlıcakla kalın. Mümkünde sayfanıza yeni eklentiler eklemeyin, bu blokları kasıyor.