ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

18 Temmuz 2010 Pazar

17.07.2010 cumartesi; bölgede ayçiçekleri açmaya başladı. Geçen hafta tek tük çiçek görülüyordu, bu hafta epeyce açan çiçek var.

Arılar çok güzel çalışıyorlar, tek çiçekte 4 arı yakaladım, fırsatı kaçırırmıyım, hemen görüntüledim.
Yoğunluğu fazla olan kovanlarımdan birisi. Kovanın ön yüzü ve uçuş tahtasının altı bu haldeydi.

Belli ki kovan içi ısısını ayarlayamıyorlar, yardımcı olmak lazım.

Katı alıp bir kenara bıraktım, başka bir kata 10 adet temel petek koyup kata koydum.

Üzerine de eski katı koydum. "Alın size çalışma alanı, kapı önünde zaman harcayacağınıza çalışın" dedim, bakalım beni dinleyecekler mi?

Kovan üç katlı oldu tam bal zamanı, işe yararsa sevineceğim.

2 yorum:

ÇAYLI dedi ki...

selam arı otlarınız inşallah umdugunuz verimde olur.sizleri memnun edebildikse bize yeter tekrar bekleriz

Hasan ALPEREN dedi ki...

Hemşerim tekrar teşekkür ederim, bu sefer ben bekliyorum.