ALPEREN ARICILIK

ALPEREN ARICILIK
ALPEREN ARICILIK

9 Mayıs 2009 Cumartesi

SÜNNET KOTERİYDİ, ŞİMDİ ÇITA YAPIŞTIRMA ALETİ OLDU

Bu cihaz 1985-1986 yılarında sünnet yapmak için aldığım koter cihazı. 1989 yılında kulanımı yasaklanana kadar epey işe yaramıştı. O zamandan bu yana evde biryerlerde duruyordu.Demekki işe yarayacağı zamanı bekliyormuş. Bundan sonra petekleri çıtaya yapıştırmakta kullanılacak.Hemde voltaj ayarı ve termostatı da var.

07.05.2009 perşembe günü izinliydim, biraz çıta hazırladım. Mahmuzla boşuna uğraşmışız, o kadar kolayki, hiç yorulmadan saatlerce bu işi yapabilirsiniz. Keşke tel gerecek biri bulunsa, işte o iş gerçekten yorucu. Bu arada mutfak tezgahını epey kirletmişim. Önceden balkonda yapardım ama balkonda çalışacak kadar yer yoktu, mecburen mutfakta çalıştım.

Bende tel germe şeklini değiştirdim, geçen yıl bal süzerken çok kırılma yaşamıştım, bakalım bu yıl nasıl olacak.



Öğle saatleri arıların yanına gittiğimde beni bir sürpriz bekliyordu, nasılsınız diye sorayım derken bir baktım bir hareketlilik başladı ve sonucu.


Biraz dinlenmesine müsade edilerek kovana alındı. 3-4 çıta yoğunluğunda bir oğul, eğer izinli olmasaydım uçup gitmişti.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Alperen,öğrenmenin ve kendini geliştirmenin sonu yok ,her olaydan olumlu birşeyler bulabilmek insanın elinde,yeni oğulunuzda hayırlı olsun,tüm işlerinizde başarı ve kolaylıklar diliyorum.Saygılarımla.

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Hasan bey çerçeveye telleri tek tek germişsiniz.
O şekilde çok zahmetli olur.
Teli tek parça germelisiniz.
Teli germeye alt çıtanın 2.deliğinden başlarsanız daha kolay gerersiniz.
İşlerinizde başarılar dilerim.